onsdag, maj 17, 2006

fortfarande borta...

Det här med att vara utan den kära datorn är mer frustrerande än jag anade. Och än mer förbannad blir jag när jag tänker på hur illa de bemött oss på supporten för vår kära dator. BLÄ! Först lovar de att åtgärda felet, och visst vi har två års garanti på datorn så det ska inte vara något problem. Så vi skickar naturligtvis iväg vår dator på reparation glada i hågen.

Sedan får teknikerna i Tyskland för sig att det hela handlar om en reparation som vi helt plötsligt ska betala för! Det är det ingen som sagt någonting om! Så nu är datorn fortfarande i Tyskland och i dagsläget vet vi inte om vi måste betala för att få igen den orepad eller om de kommer att fixa den i slutänden i allafall.

Jag hatar verkligen när det strular!!!

Och jag gillar inte alls deras bemötande mot sina kunder. Jag kommer ALDRIG att rekommendera någon att köpa en dator från ACER även om jag tycker att datorn i sig har fungerat hur bra som helst - det är bemötandet från deras support som är under all kritik!

1 kommentarer:

linda sa...

Hmm... det här låter ju betryggande för Sigges framtid...not!

Illa illa.